Tuesday, October 30, 2007

Praha

Mana otraa viziite.
VEIKSMIIGA
dejojaaam gandriiz 10 dienas, biju aizmirsusi, cik tas ir kruti celties agri uz brokastiim, un slodze vislaik un paika :D nu labi, nebij tik traki, bet nu pasviist kaartiigi visi paspeeja, arii paraudaat man liekas :D es saaku raudaat, kad Jeremijs man uudeni sejaa leeja un beidzu kad saaku apzinaaties, ka neesmu nedz latvietis ne francuuzis shajaa apmainjaa
tad nu mums tur bij polji, sloveenji, latvieshi, franchi, je suis francaise ;) un chehi. No chehiem bija arii izcils hiphop dejotaajs; pasaules liimenii; un tad funky dzeks bij smuks ;D un es aizgaaju beigaas maaciities oriental dancing, kas man beigaas pat ar sanaaca un dzirdeeju, ka citiem patika :)
shovs beigaas bija lielisks, biju jau aizmirsusi, ka ir cilveeki, kas taa maak !! nu forshi.
Mans ruumijs bij polju sieviete :) un tad man saradaas forshi latvieshu draugi, kam jaabrauc ciemos!!!!!!! :D
jaa, par to ciemoshanos :D
laikam radaas doma jauno gadu svineet manaa dziivoklii un Juliana atljaava, ja vien vinja buus ieluugta, tad nu laikam pagaidaam meegjinu sagremot sho ideju. man patiktu, tikai veel neesmu pati pieradusi, ka manir dziivoklis, lai apzinaatos, kaadas veel priekshrociibas bez skraidiishanas kaa dullai, pusplikai, ar saldeejumu, bez saldeejuma, ha, pats labaakais ir, ka te neviens mani ne par ko nenosoda. es ar biju aizmirsusi, kaa tas ir. Esmu laimiiga :)
Nedaudz pietruukst dazhu no Jums :p un dazhu nedaudz briesmiigi vairaak :)
Bet taa shodien bij shopings, man laptopam ir tumbas, ir lielaa kampari pudele un laikam deelj shodienas pirkumiem, man pat pieshkjiiira jau novembera naudu, vualaaaaa :D
AIj; visss. gribas ar puikaam parunaaties, riit pabeigshu rakstiit :D
buchas

5 comments:

Liigucz said...

Esmu laimiiga :) <----Shii vieta no ieraksta man dikti patikaas :* :* :*

Liigucz said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Man jau bij sācis liekties, ka šis meitēnsir pazudis no apvāršņa.. Prieks, ka maldījos :))*
Es piesakos pie vienas vietas titulā "daži" :P

VIVA-LA-VITA said...

New Jear party in Frejus?hehe buchinja Tu :) , taada dancotaaj, pati shonakt sapnoju ,ka esmud eju meeginii ...

Anonymous said...

lasu un smaidu :))))