Wednesday, October 31, 2007

klik


Tad nu laikam jaasaka, ka esmu smaidiiga..
vakardienas dusha ar viinu mani aatri iemidzinaaja un shodienas Julianas taisiitaa kafija aatri pamodinaaja :)

Bilde speciaaali Vilku gjimenei un liels paldies, shis ir veids, kaa es mekleeju forshos draugus,, liekot sho briinumu :):)
Savukaart pirmoreizi es to izdariiju lidostaa Minhenee :) Tas man prasiija nedeelju :) no 6dienas liidz 6dienai :)

Es jau tagad esmu profs un labpraaat izaicinu to salikt smukos puikas, kam ir veelme nodarbinaat smadzeni :) Beigaas mana mazaa pullet un aleks lika to kubiku uz laiku, kursh aatraaak ;);)

Paldies Vilku gjimenei, I love you :)

5 comments:

Anonymous said...

Vienmēr laipni ;)

Ansis said...

Man patīk, kā tas saliktais kubs izskatās :)

Unknown said...

Vari vēlreiz salikt?
Es biju iemācījies likt, tad kādu laiciņu neliku un.. aizmirsu :D
Mājās stāv pusizjaukts, bet nevis tāpēc, ka es nemācētu salikt, bet sieva paņēma un nesalika :D
es vēl neesmu vienkārši pieķēries klāt :D

dārta said...

maneejais ir izljurkaajies, bet vienalga maaku visu salikt :P

Unknown said...

es arī saliku šorīt to, ko sieva izjauca :)