Friday, October 19, 2007

AK

Aiz stuura man ir katedraale, zvani vislaik zvana, no miega gan neuzcelj :)
Matjuu vislaik visiem tik pa telefonu staasta, ka vinjiem redz ir darta no lettonie :) tik jokaini, visss jaaklausaas, jaadomaa, bij pirmaa franch valoda.. BRRRR vinja tikai franciski malj, saprast kaut ko var labaakajaa gad, vislaik jaaluudz paskaidrot, tulkot, bet tas jau nepaliidz man maaciities runaat, ka es 4reiz nevaru atcereeties, kaa ir acis, mati vai veel atcereeties, kura vinjiem, dzimte, skaitlis, lociijums un kaads piederiibas vaards liidz ar to jaalieto BR
Riit uz Praagu, as I told somebody - tas buus dancoshanas nedeeljs: hiphops un veederdejas, ja pareizi sapratu, tad jau zinjoshu, ko esmu samaaciijusies :)
buus man iespeeja laikam arii par projekta naudaam piedaavaat dazhiem paviesoties :P
telpaas diezgan veesi, aaraa ljoti silti. tad nu man liidz ar to ranning nouz un apjukums turpinaaaaas!!!

7 comments:

Ansis said...

Tad, kad tev sāks patikt hip-hop dejas, tu arī sapratīsi burvību sveicināties, sasitot kulakus ;]

Ansis said...

Es zinu, kas tos zvanus visu laiku zvana :D

http://www.apollo.lv/portal/fun/articles/111454

Unknown said...

kailais zvaniķis... :D

Ance said...

sheit ir jaapiesakaas pie apciemojuma projekta ietvaros? Un vai apciemojuma laikaa buus iespeeja veerot jaunaakos hip-hopa soljus?

zandzsh said...

ak, shii buchoshanaas peec nedeeljas kljuust par normaalu paraadiibu! ;) pieradiisi!

Unknown said...

Starp citu, tavs pomidors, kas nomira, bija gejs:
http://www.apollo.lv/portal/fun/articles/111685

dārta said...

hahaha, kaa es par shito smeejos :D:D:D:D:D PALDIES VILKS !!!!!!!!