Tuesday, October 9, 2007

gandrīz prom!

gribas siltāka laika, lai vismaz matus var izžāvēt normāli.
Gribas jau prom, lai nav jāsēd un jāgaida.
Bet nu burvīgais meža pasākums ar Svinīgo rīta pasākumu notiks 6dien, un es par to esmu laimīga, naiva cerība, ka cilvēki, ko vēlos satikt, arī izrausies no ikdienas mokām un smaidīs :)
Re kur bilde, kur es pag decembrī 8)
Šodien saņēmu ziņas no savas org, ka mani sagaidīs Juliana ar zīmīti "DARTA" :) Nīcas lidostā.
burvelīgi.
Bet nu tagad gan pie vakariņu tējas.

5 comments:

Anonymous said...

lasu un smaidu :)

man liekas es dzīvoju līdzi tam Tavam lielajam braucienam :)

dārta said...

mhm, man tas der, un lielāka sajūta, ka reāli taču var braukt ciemos!!!! :D

Unknown said...

Juliana aizbrauks ātrāk un sagaidīs tevi? ;)

dārta said...

haha :D you know you never know :D Metjū teic, ka Juliana :)

Liigucz said...

:) Mazais Briinums!