Wednesday, October 17, 2007

next

Taaaa: man te piedaavaa sarunaat no kaiminjiem zagt netu, tad es te gatavoju, tad man piedaavaa projektus Berliinee, kas buutu 4 reiz gada laikaa uz 9dienaam workshopi.
Vannaa nebija puljkja.
Gaaju dushaa.
kafiju dzeru organizaacijaa.
celjos taa, lai varu taisiit lielas brokastis;
Buus man bibliotekas karte, kas noziimeee, ka vareeshu iepaziities ar graamatu cilveekiem un njemt tur dvd, cd, graamatas.
Un vismaz ejot uz biblioteku nebuus jaateeree nauda, bet varees skatiities uz cilveekiem!!
saliku dazhas bildes arii sheit:)
aaaa, cilveeeki naak manaa virzienaaa un kaut ko laikam grib runaat :)

5 comments:

Unknown said...

kur, kur bildes?

zandzsh said...

eu, izklausaas labi! celjot ar organizaaciju- tas skan veel laabaak,,, es jau nopirku kartu 12-25, lai var pa leeto (kas nu te francijaa var buut leets) celjot!

labs! turaas, sikaa!

dārta said...

eeee, ljaudis :)
some sunny smiles for you aaand bildes buus veelaak, veel ir kameraa un maz laika bildeet, gribas dushaa, taisiit eest un iedzert viinu :D

Unknown said...

Kas par laikiem pienākuši - Dārtai pašai sev ēst jātaisa! :p

dārta said...

muljkja Baiba :D:D