Thursday, October 18, 2007

The everyday

Man katru riitu smagi jaapiedomaaa, vai tad nu atkal un kuraa mirklii jābučojas, es kaut kaa nespēju iejusties, cerams, ka vismaz peec mēneša domāšu savādāk. Pagaidaaam? Hmm, ir kaa ir. Bet nedaudz katru riitu uztraucos, ka nu atkal visi jābučo, un nez kuraa dienaa man buus jaasaak buchaat arii Zhulijanas mamma, kas arii strādā shajaa eekaa, tikai pirmajaa staavaa/veikalaa. Tas ir Fair trade veikals, vinji te visko forshu aafrikaa taisītu tirgo. Ak, jaa nu tad otraa staavaa mees seedam, un muusu teemas ir youth mobility and sustainable tourism. Ja es nemaldos. Varbūt es maldos, jo sho rakstu wordaa/maajaas un uztraucos, ka atkal riit saaksies viss no jauna ;D katrs riits gan ir interesants, es jau visas dienas eedu brokastis un darbaa ir mazītiņas kafijas krūzītes, tad nu mees tur peec sabučošanās vienmēr smaidam un kameer mans galds ir diezgan tukshsh izmantojam to kafijas dzeršanai, un šodien arii tas bij miitingam. Nu man ir sadoti visādi uzdevumi, ko laika gaitaa domaat, kaa realizēt utt

Nu jauki!!!
p.s. shodien sabuchojos ari ar Silvanu, un tad dzeeraam kafiju aaraa, sauliitee pie struuklakas un darba vietas :)

3 comments:

Ansis said...

nu es arī gribu uz Franciju :D

dārta said...

Tev vnk gribas buchoties :D:D nu sarunaa tach ar kaadu :D ka vismaz uz tikshanos variet katru dien :D

VIVA-LA-VITA said...

a man gribas gan buchaaties gan uz Franciju :P :*