Thursday, November 1, 2007

shuuushoping

Jeee, man bij shuushoping!!!!
Nopirku rudens :shejienei - ziemas: zaabacinjus un skrienamos apavus kopaa pa 80eur, kas man tieshi bija palikushi apavu iegaadei, Ak, Jaaa. Praaga man atnjeema Baibas gaadaatos zaabacinjus taadeelj bij nepiecieshamiiga peec apaviem :/
Tad nu peec shuuushopinga es devos vakaraa pastaigaaties: beidzot papeetiit; kaa kur var aiziet, jo vislaik pirms tam mani kaads ar mashiinu tik aizved :D
Un es nezinu vai tie bij zaabacinji vai blondie mati, bet nu uzmaniibas netruuka, likaas tie viirieshi kokos iebrauks, un tas man nemaz neliekas tik jautri: turklaat veel mazaak jautri, ka pie auss nopiipina kaartiigi :/ UN tad laikam bija arii viens jquks viirietis, kas runaaja angliski un jautaaja, cik km es jau ar kaajaam staigaaju, ka vinjsh varot mani aizvest :)
Es protams turpinaaju ieleegjinaat zaabacinjus, bet taa es turpinaashu te buut viena un galiig vientulja :D

P.S. Telefoniski mani sazinaat vairs nevar :)

4 comments:

Ance said...

man izlasijaas no saakuma,ka nevis jauks viirietis,bet ka tev bij gljuks(bet laikam tomeer man)un tev raadijaas cilveeks kursh ar tevi runaa angliski un tas viss paareejais..esi uzmaniiga,neej pa celju:*

Anonymous said...

ĀĀĀ, kā tā var ???
Kurš atņēma? Mēs nesaprotam, bet mēs varam aiziet un to nokārtot!!!

dārta said...

Praagas brugjis un godiigi sakot tie zaabaki pashi uzprasiijaas, vinji mani nosliidinaaja zemee un es smagi pakritu un tad nu taa sanaaca :////

VIVA-LA-VITA said...

njaa:/, vakar tiehsi uzdrukaaj SMS -baigi gribeejas nodot zinju-bet-nekaa-adresaac nav sasniedzams !

jiii, blondinka mana Tu :*