Friday, November 16, 2007

Laundry

AAA, beidzot.
Laundry.
Tad bij shopppings un tagad
Esmu laimīga!
Re kur es laimīga!!!!
Tiekos shodien ar vieteejo meiteni, un tad atkal priecaajos, ka sataisiijaam bildes man vilciena kartinjai, sapirku siltus dzhemperus, un beidzot juutos silti arii iekshaa :)
Veļas mazgātava gandrīz perfekti tāda kā frendos, tur kur Reičela ar Rosu bučājās ;) Tikai nav manā mājā, so ar čībām neaiziesi, bet pārējais cool :D Jūtos dzīva atkal.
Man patīk, ka man ir telefons, ka Juliana ir man un silts džemperis.

mana mēneša sēde pagāja lieliski, sākumā gandrīz raudāju apjukumā, ko no manis grib, bet beigās pārrunājam visas lietas, par darbu, dzīvošanu, darba stilu, nākotnes plāniem, iecerēm un pārējo, Jāsaka, ka mans darba kolektīvs man ļoti patīk, es nezinu, ko labāku var vēlēties.
Pilsētā cilvēki joprojām smaida un tik patīkami skan Bonžūr madmuazel :)

14 comments:

Anonymous said...

izklausās traki jauki.
un, kad izlasa, ko esi uzrakstījusi, man ar gribas savilkt mugurā visus siltos džemperus un skriet uz veikalu pēc kruasāna.

dārta said...

jeee, kruasaaanu te var dabuut bulanzheerijaa :):):):) agri jau no riita, pirms darba :) un taa smarzho! aaaa :):)

Anonymous said...

āāāh. es zinu, ka francijā kruasāni allaž smaržo labāk.

Unknown said...

bāc,cik skaista!

Dačuks Svītriņa said...

skaista bilde :)

dārta said...

PALDIES :X

Unknown said...

Tiešām. Ne pēc Tevis kkā, bet ārkārtīgi skaista :***

Kate said...

Jō, bet nav vairs daudz līdz Lieldienām vai ne? :)) Es savai rasmiņai vēl pajautāšu, varbūt, ka varu kavēt pēdējo nedēļu ;)

Unknown said...

Vai varbūt kavēt nedēļu pēc tam?

dārta said...

haha :D galvenais skatieties, kad leetaak ;)

Ance said...

un ko dariit tiem kas nevar kaveet,jo Aivars i neklausiisies,kad es taisnoshos..

Unknown said...

Nu... es varētu uzupurēties un kavēt vēl kādu savas uni nedēļu Tavā vietā! Neutraucies, arī papildu nedēļu Francijā izbaudītu godam... :D

Anonymous said...

ļoti skaista :)

// aaaahh, kā man garšo kruasāni, Francijā viņi tik tiešām ir tādi kā nekur... aš siekalas ieskrējās :DDD

Anonymous said...

Es ar gribu pie Tevis ciemooooos! Gaidi mani 11.08.-13.08.Parīzes tuvumā, tad i joņosim uz Frejus!!! Labi? :)