Sunday, November 4, 2007

7diena

Shodien tiiriiju dziivokli un tik laba sajuuta, ka ir briiviiba, neviens nenosoda, neskataas ko es daru un pashai prieks, ka tas viss prieksh manis, ka man gribas, lai tas ir man. Protams aplauzos logus tiirot un mazgaajot griidas, nepieciesmi dazhi liidzeklji un slota jaamaina un kaats manu juutiigo aadu nobigs :D
Gribas kafiju.
Biju sarunaajusies shodien tikties ar vienu viirieti no couchsurfinga, bet nobijos. neaizgaaju.

Bucas daudz Jums es te ik pa briidim aizdomaajos, ka lai kaa es kaut ko jaunu maaciitos, lai kaa es izteelotos visaadu naakotni, man liekas, ka man nebuus gana. man liekas, ka nekas no taa, kas vareetu citus dariit laimiigus, man neliekas domaats man.

Ak jaa!!
Vakar bijaaam koncertaa/festivaalaa ar kartinjaaam All ACCESS :)
Forshsh koncerts, tagad es zinu kaada ir franchu muuzika :D haha
sabildeeju arii, tikai ar darba kameru, buus veelaak :)

No comments: