Thursday, November 8, 2007

PAVASARS

Es kaa maza dulla meitene bez jakas biju pusdienaas, saule spiid, silti, mati pliivo veejaa, zaabacinji nedaudz klakshkj pa brugji... TiK saulais un sitls aaaraa :):)
Tirgus dienaa iepirku ziedputekshnjus, ko tagad eedu ik dienas ;)
Tirgus diena bija mana pirmaa tirgus diena. 2dien mees ceelaamies 6, lai brauktu uz tirgu un agri sastaadiitu paardodamaaas fair trade preces :)
Sen nebiju ar taadu interesi veerojusi tirgus cilveekus. tur bij tie annoying ones, dazhi jauki, medus onka man tos putekshnjus paardeva taapat par eiro leetaak.
Ārā sajuuta ir kaa pavasarii.
bet ne dziivoklii. taapeec mees tuuliit ar Matjuu dosimies iepirkt arii manai istabai sildiitaaju. Lai es naakoshreiz peec vannas vai dushas varu sildiities ne tikai ar teeju un filmaam :)

BUCHAS
Lai Jums jauka diena, daragushas ;x
P.S.
UPDATE

Tikko biju pludmalee dzert kafiju, sauleee, pie jahtaam un pie juuras, kur cilveeki peldas joprojaam, Ok viens cilveeks :D

2 comments:

Ance said...

es paeediishu pukjes..tur ar putekshnji..

Ansis said...

Tad jau es arī paspēšu uz peldēšanu :) Es gan vēl nesāku tam trenēties, jo aizmirsu mājās brilītes :(