Tuesday, July 3, 2007

this area

ES BIJU VEIKALAAAA!!!!
man ir fuuds :)
pastaigaaju pa vieteejo kraju, dikti shiki.. kalni un lejas, un daudz tantinju,.. biju veikalaa, biju bekjerijaa un auglju bodee... bekjeris man jautaaja vai es dziivoju shajaa rajonaa :) sajutos kaa no rajona, ziniet, te nav tuuristu, te ir tirgus, tantes, peljkjes uz ielaam un kakji stuuros...
kaiminjsh laipni atsleedza durvis, kad ierados ar visiem saviem iepirkumu maisinjiem..
dazhaas bodees tirgoja shtaates pa 3 EUR :D buus jaaiet iechekot un jaapadziivojas ilgaak auglju bodeee... aaaaa :)

5 comments:

Anonymous said...

Forši! Vakarā izlasīšu visus postus. Gaišā lapa ir labāka, jo darbā ar kakaino monitoru nav iespējams neko salasīt :D

Ēriks

Ansis said...

Jēē, štātes. Man savukārt vajadzēs kādas lietus štātes, jo mums te beidzot līst. Bāc :)

Unknown said...

Kaimi�am ir Tavas m�jas atsl�ga???

dārta said...

nee, baib, nesaprotu, ko Tu saki...

dārta said...

EEEEErik, domaaju, kad buushu maajaa pie sava fotoshopa, pat vareetu izveleeties kadu no miljons tonjiem kas ir starp dzeltenu un gaishi dzeltenu :D jo nu :D juu nouuu :D saks :D bet nu nekas.. man gan dizains svariigs, mosh sanaaks kkad te laiks.. hehz.