Monday, July 2, 2007

2nd julyy

Laikam buus jaaatrod apeest kas sakariigaaks, jo savaadaak gjiibiens naak, gruuti vispaar.. it kaa man aukstums riebjas,bet shitaads karstums prieksh manis ar par daudz.. iespeejams, ka, ja buutu kondishka, buutu mieriigaak..
njaa,bet nu aaraa es netieku, Eva ir aizgaajusi lanchot, un man veelaak jaadodas taalaak, tad nu tas laikam nebuutu izdaraams ar ceriibu, ka tieku atpakalj dziivoklii :)
sulinja man ir :D LOL
vispaar smiekliigi..
bet neko dariit..
vakar bijaam ateenu pludmalee,tajaa, kas skaista, bet labaak nepeldeet.. uudens nav tik tiirs un taa...
gruuti man te rakstiitutt, :D karoche gruuti :D ceru, ka peecaak buus veesaakas iespeejas veel bez aukstas dushas :D:D LOL vareetu panjewmt guljammaisu un doties uz kaadaam salaam..
tur visamaz var peldeet un guleet, peldeet un guleet..
kaapeec es veel tur neesmu? domaaju, ka varbuut atrodas kompaanija pie naakoshaa hosta :)

No comments: