Sunday, July 1, 2007

karsts II

Es mainiishu pasi tad, kad vajadzeees un man jau ir gatavs jaunais paraksts. Gan jau visi zina, ka mans patreizeejais aiznjem laiku un probleemas kaadam viltot, kad vajag :D Tad nu man ir gatavs jaunais, kas buutu iisaaka versija no - rosmanjbruuute :D

Ateenas?
Savaaa vietaa :D
karsts...
thats all I can say :)
thats all I feel :D

patiesiibaa gruuti, jo iisti neko citu ieeest nav speeka kaa augljus, uudeni, sulas.. Ancei patiktu :) Ak jaa, vinja vareetu nobruuneet veel vairaak :P

Riit dodos pie naakoshaa ho0sta, tas buus Vangelis. Cerams, ka vinjam buus kondicionieris :D
Shodien atcereejos, ka Saldums tak arii Ateenaas ir izdziivojies.. jaa, biju piemrisusi, bet Vinjsh atgaadinaaja netieshi par visiem inspirations here :)
will see
shodien paspeeleeshos ar Evas nikonu :)

buchas Jums un buchas mums :)

3 comments:

Unknown said...

Varbūt tas īsti neattiecas uz lietu, bet jā... žēl, ka palaidi garām manu sejas izteixmi otrās sezonas beigās ;)

Ja Tev tur pa karstu, atsūti biki saulītes man, jo man galīgi nepatīk tas, kas i aiz loga!

Anonymous said...

haha :D:D:D
gribeeju gan fredzeet seju, it sevishkji neuleetu nakti, kad netiec pie 3shaas sezonas :D
Kate ar skataas naktiis :D:D:D

pIEDOdiet man maaasas :)

Ance said...

jap..tu traapiiji man saapiigaa punktaa..cepinaajiens, auglji un uudens..eh..