Wednesday, July 4, 2007

riits bez elektribas

shodien veikalos sapirkos vieteejos suliigos persikus, aabolus.. dabuuju kompaaniju, kas man te buus no 7 liidz 14ajam, un vakar naktii tuseejot perfektaa iestaadiijumaa, zem klajas debesss, kokiem pie galdinjiem ar daikiri, sarunaaju pat kur mums palikt., ja braucam uz paros salu, tur redz esot dzheki, kam ir maajas, kas muus var izmitinaat. :)
bija riktiig liels prieks satikt Evu vakarnakt un tie draugi vinjai tik interesanti, tik dazhaadi un tik jauki :)

lasu graamatu, skatos filmas, karstu te nost, kad atbrauks mans viesis tad arii buus bildes :) labi pateikshu, :D domaaju, mosh neteikt, mosh kaads pajautaas, bet nu orvils ir tas, kas atbrauks un glaabs mani no pilsetas un vediis uz salaam, es ar praami neesmu veel dziivee braukusi, kaa arii man liels prieks, ka buus shitaada iespeeja un buus salas :) tieshi iedomaajos, ka sen tas orvils divaataa nav satikts :):):)

iiisti nezinu, ko teikt, nekas nav mainiijies, karsts un nelieli darbinji tiek sadariiti

3 comments:

Liigucz said...

DAikiri... mmm... man ar tiik Daikiri... dikti :) njammm....

un Orvils?! hehe! ta nu gan paarsteigums ;)

dārta said...

buus labi! orvils to izturees :D:D:D iesim liig tad dzert daikiri, kad buusim akkal kopaa :D

Liigucz said...

njamm :)*