Sunday, January 6, 2008

SVEIKA, debesis vaļāaaa!!!


Svētdiena tik LIELISKA :D
Saule, ūdens, Kalni, Jūra, haaaa..
Nu kā te var nepatikt, bez ziemas jakas tik silti.
Paskatījos pa gabaliņu kā alpos jau sniegs uzsnidzis, nākošnedēļ 7dien, celšos 7:00 un došos slēpot. Tb es domāju, ka ir laiks iesākt, vai mēģināt, citi gudrinieki gan te saka, ka man sanāks, nu redzēs. Tad pēc slēpošanas nedēļā man briest dalība vietējā pokera čempionātā, kur būs 40 cilvēki!! Tā vien gribas :) hehe..
Tad, kad ierados mājās veidoju pati sev aperitīvu, un tad gatavoju ēst. Patīk man, ka nekur nav jāskrien, nevienam nekas nav jāpaskaidro, taisi, ko gribas, neviens neskatās kā un nenosoda ne mirkli. Tā viegli.
PLUS - es ēdu olīves! vispār tāds prieks, man tā garšo, kā es varēju pirms tam bez viņām?!? brr, nesaprotu!
Gribas man, lai atlaides veikalos sākas!!! Un ziniet, pēc 15 dienām mimozas sākšot ziedēt!!
TAD TIK BŪS!
Ak jā. Nākošreiz mēs ar Sedriku brauksim uz to vietu, kur šodien ar 'dzetski [ ūdensmoci ] un tad vēl nākošreiz ar moci :D mammu, nebaidies, es uzlikšu ķiveri un glābšanas vesti, ko nu kurā reizē vajadzēs!!!

2 comments:

Ansis said...

Beidzot Tu esi sapratusi, kāda ir olīvju burvība. Nu vairs atlikuši tikai uz ugunskura ceptie prusaki.

Pēteris said...

jā, aizver acis un izbaudi. Vai arī silts aliņš grūtā rītā..