Monday, January 14, 2008

ai sak.

pavisam slikts sākums. Kā uz slēpēm, pilnīgi cita sajūta, kā uz sleepeem, ko Aluuksnee shljuukaajos,. Shitaas sleepes mani ielika kastiitee un es apjuku. Uz paceelaaja tiku, centos dariit, kaa man lika, un noveelos tik un taaa, naakoshais brauceejs tuvojas un labo kaaju nevareeju vispaar pakustinaat un pavaaklt malaa no trases. Tad nu es sabijos no taa, ka nespeeju neko kontroleet, kas iespaidoja visu manu dienu un pirmo sleeposhanas meegjinaajumu kalnos. BET Taa bija liela diena prieksh manis. Peec tam man naacaas ciiniities ar sevi, gribeeju skriet ar zekjeem lejaa no kalna, zaaabaki tizli spiezh, viss besii, bet negribas. Gribas jau pameegjinaat, ik pa 20 min paarvietojos nedaudz, un beigaas jaasaka peec kaadas stundas pat atljaavu pasliideet sev vairaak, un veel peec minuutes kliegdama kaut kaadaa kupenaa :D nu KRUTA :D Uztaisiiju arii dazhas bildes ar laimiigo smaidu :D lai nu kaa es agraak baidiijos, shoreiz es uzliidu, un juutos diezgan ar sevi paciiniijusies, lai arii visdriizaak no malas taa neizskataas.

Tātad! Rīta kafija. Tad nāk bērneļi, kas noteikti uz kalna ir krutaaki par mani un laimiigaa seja. Es saaku sliideet no taam tuvaakajaam eglaam kreisaa pusee, nu briesmiigi gruuti :D

6 comments:

Anonymous said...

Vai instruktors nevarēja Tev rociņu paturēt? :) Bet īsumā MANA VARONE!

dārta said...

:):) nu es veel negribeeju pie rocinjas nevienam :D Pati liela :D haha... PALDIES :*

Unknown said...

Smaids tomēr izskatās plašs un laimīgs :)

dārta said...

Tas ir feikais, lai Jums staastiitu, cik nu es kruta no taas augshas nosleepoju :D

saldais said...

keep going..

Anonymous said...

grr, nu veel tik trenninji un tureesi liidz tiem puikaam :D :*-ir saakums :)