Thursday, January 3, 2008

NEW LIFE

Tā! Mēs ar to bronhītu sarunjām..
Nē. sāku no jauna.
Es pasūtīju bronhītu!
teicu, ka vairāk kopā negribu gulēt. kamēr bij antibiotikas, tikmēr vēl vismaz bij jautri, bet nu viņas ir prom, un viņš viens galīg garlaicīgs tips.
Tad nu tā vietā, lai gulētu ar bronhītu, es sāku mazgāt traukus!! Un apdomāt šopinga iespējas. Saņēmu dažas ZS bildes. Draugos jau ieliku. Jē.! :D
Nu vispār jau jūtos tāda ņemama atkal, pat gribas iet ēst un gribas mācīties atkal. Gribas, lai pasaulē ir miers un nav bads. Lai man izdodas atrast naudu, ko nosegt kredītus, patīk aizdomāties, kam ir nozīme, ko es atcerēšos piem pēc 4 gadiem. Vai to, ka man kāds uzdāvināja fēnu, to, ka man bij bronhīts, vai to, kā Uz autobāņa ar šoferīti vīnu triecām?! Uhh!
Ak jā. tas turks man ir apnicis :D

re kur pikčers, kur es ar savu dārgo sievieti! eh, Ja vien viņa būtu vīrietis, mēs satiekam TIK LIELISKI!!!!

5 comments:

Ansis said...

Man tas bronhīta džeks arī likās tāds vakarējais. Nav ko ķēpāties ar tādu

Unknown said...

Apsveicu ar fēnu! ;)

Ance said...

jaa..tieshi taa...:D

cheburaska said...

aj, nu neceri, ja? visas sievietes, kuras vereetu buut ideaali viirieshi, ir sivietes. par spiiti. :p

cheburaska said...
This comment has been removed by the author.