Thursday, August 16, 2007

Wien

Sheit notiek filmu festivaals, visa diena jaukaas pastaigaas, alus, sushi, alus, jauni svaarki, Tai gaumee galjinjas, iespaidiigas maajas, un mana Viine ir mani miilosha : )
Filmu festivaala ietvaros, iespaidiigaas celtnes papildina muuzika no parka un vispaar liekas, ka esmu kaut kur taalos pagaatnes celjos : ) so..
riktiigi burviigi, bet LMT mani jau ir izvedushi
AAAAAAA
Atnaak pazinjojums, ka es neesot apskatiijusies savu e-reekjinu.
WTF AGAIN? shis burviigais, tipa prestizhais uznjeemums spamo mani, kad esmu jau sen luugusi to nedariit, man ir automaatiskaa reekjinu apmaksa
Kaadeelj tad vinji tajos laikos, kad papiira reekjini naaca pa pastu, nenaaaca uz manaam maajaam skatiities vai esmu izlasiijusi???
idiotu spameru bars LMT. nafig jaabojaa manas viines briivdienas?
anyway, buus agrs riits, Vitai shodien bij nelielas probleemas ar muguru, riit braucam ar autobusu :) GOOD for somebody :D
cerams, ka tiksim OK uz to vietu, kur studentu autobusi iet : )

Bet nu JAA; Viinee kaut kad braukshu veel, ir dikti forshi.. nemay neiedomaajos, ka taa buutu :)
PALDIES

4 comments:

Anonymous said...

Jē, reportāža no Vīnes

Ansis said...

Mani savukārt visu laiku WizAir spamo, kaut gan kādas 3x esmu atrakstījies no tiem mailiem.

Anonymous said...

Es ar svētdien/pirmdien tur biju. Mmm, patiešām - tas arhitektūristiskais troksnītis.

dace said...

es uz savu EVS lidoju caur Vīni. nekad tur neesmu bijusi, ta ka domaju norisket tajas 5 stundas starp uzmest aci :) pec tava posta vel jo vairak