Tuesday, August 14, 2007

krakow

ai ai ar latvieshiem liidz chestakovai, tad mazaa businjaa bagaazhaa, bez gaismas ar dreebju kasteem kopaaa, vispaar jautri un tad jau protams visaadi izpaliidziigi cilveeki un ap 23 bijaam krakovaa :) UN TAD neticeesiet, BET stopeetaaji panjeema taxi 8) haha..\13 zloti uz mums vajadziigo vietu, ko staigaajot mana mugura buutu atteikusies..\briizhiem pat liekas gruutaak stopeet nekaa pirms diviem gadiem..
bet krakovaa ir jauki,... bij karsts, bet kad dangerous puukjis tika apskatits, paguleejaam zaliite,
ak, vakarnakts.
HMM.. Kaut kaadi dazhi ali, mad dog drinks un vispaar aatri chucheet...
MAMMU, man viss ir labi :) buchas

riit uz Viinim tur arii vareetu jau izmazgaat kaadu dreebi, ko polji piesmeekjeeja :/// GRR
Vitai arii iet labi, vinja taada uuber aktiiva, bet nu jau saakam vairaak chillot :)

man jau patiik tas mans celja biedrs, un ariii hosts... kas nu Timu mosh satika Ansha paartijaa Pitta Inn, tad nu vinjsh muus te tuuliit velk uz muuuzikju atpuutu driiz :)

buchas no Vitas ar...

3 comments:

Ansis said...

Es tik no Krakovas atceros lielu, lielu pili (varbūt tāpēc, ka pats biju mazs, mazs). Un pie tās pils bija ziedojumu kaste ar daudz visādu valstu naudiņām. Man to kasti kā suvenīru gribās :)

Unknown said...

nu varbūt Dārta paspēs nočiept un Tev atvest... :D Ceri! ;)

Inita said...

Tā nebij pils, katedrāle pa manam!Tikai labas emocijas no Krakovas!Paldies, bērns, man tas viens teikums ļoooti patika!