Monday, March 31, 2008

pilienu pilna zeme.. krūze un doma ;)

Pilnas kabatas manu smieklu, man ir izveidota beidzot sava karaljvalsts!!! Manas visas 9 galma dāmas nr.1 tik ceelas, smalkas, bet ne jau taadeelj vien ir manas.. :)

Esmu šodien sākusi veidot kartes, gluži kā toreiz visiem priekš manchester, buus man prieksh pariizes, liekas, ka tik daudz jau zinu no galvas.. anyway.. Shoreiz domaaju uzvilkt biezaaku dzhemperi, raaaptie
s augshaa un bildeet arii peljjkjes.. Kaa arii vienmeer prieks, kad mana pase tiks izdota Parīzē! cik glauni! ;)

Vēl kāds prieks, ka esmu tikusi vaļā no viena francūža, kas nemāk 'go high road' :D kā to saka latviski? Nu jā. Viņš nemāk.

šajā nedēļas nogalee buus pirmais tirgus, kur man jaastaav pie degustaacijas stenda, jaasmaida un jaapiedaavaa ljaudiim muusu produkti, teeja, kafija :) ja atbrauksiet, dabuusiet pa velti pagarshot :D
Savaadaak Lūdzu neaizmirst atlikušo aunu laiku - Ancei šodien, Vilkam rīt, Katei aizparīt un tad manam svainim kaut kad 19.ajaa :D:D:D
ANCE :*
Mana šodiens mīļākā mīkla:
Maza, maza sieviņa franciski runā

4 comments:

Unknown said...

mīļākā mīkla (un arī populārākā un labākā) ir: "Viltīgs kā kūmiņš, nav kūmiņš"

dārta said...

vareeju aizmirst :D:D:D:D Taa tach bij labaaakaaa :D :* buchas sveetkos + PALDIES par atgaadinaajumu :D

Unknown said...

:*

VIVA-LA-VITA said...

njaa, mīklas bij lieliskas :D