Monday, March 17, 2008

Ak, mana sajukusī doma!

Liekas, ka mana doma ir ne tikai sajukusi, bet pamatīgi nomaldījusies no ceļa.
Jaunkundze jūtas nedaudz līdzvērtīgāka un vajadzīgāka darbā. Tas ir lieliski.
Bet nu savādāk tiek turpināts pētīt franču cilvēkus, kā piem. man ir nelaba dūša un rauj uz augšu, kolēģe paskatās un smaida ar apgarojošu, laimi vēlošu smaidu!
cik patīkami!
__
Savādāk joprojām mēģinu nenosodīt un pieņemt līdzcilvēkus, kas ir grūtāk nenosodīt tos, kas grib būt mani draugi un ir nāvīgi garlaicīgi, jo es turpinu apbrīnot, kā var būt kāds tik garlaicīgs.. vai kāds grib vēl vairāk, bet nemaz neapzinās, ka manā gadījumā diezgan daudz jānohandlē. BRR.
Sekas. neapzinās sekas, tikai grib . .
__
un savukārt vilšanās cilvēku orģinalitātē, man tikai dod iedvesmu atpūsties vienai, skriet vienai, zīmēt, mācīties valodu, bildēt, gleznot un krāt savu sajukušo domu, lai reāli kādreiz es būtu, kas vairāk.
Kā jau ar katru mirkli..

1 comment:

Ansis said...

Labi, ka es sheit zinu tikai divus franchu cilveekus :)