Friday, October 31, 2008

search

8 comments:

Agzas said...

vidējā apakšējā - super :)

Anonymous said...

Es ieteiktu neapstāties, rakstīt tālāk. Tev sanāk, goda vārds! Es gan vairāk spriežu pēc raksta Čemodānā, jo te nav tik daudz teksta. :)
Un fotogrāfijas ir lieliskas!!

dārta said...

Liels paldies!
Tiešām prieks dzirdēt, ka tas teksts, kas man ilgi nāca ar mokām, lai pašai prieks par rezultātu ir kādam licis pat atstāt man komentāru! :)

Anonymous said...

Jā un atvainojos par to, ka teicu, ka te ir teksta maz. Pēc tam pamanīju, jau rakstīju, ka pats vainīgs, nemāku pogas spiest un atrast vecākus ierakstus, bet tad man elektrība, līdz ar visu internetu pazuda... :)

jukums said...

Ku

www.Gatto999.it said...

Ciao form Italy
:)

asdfg said...

Ir jau ir smuka !

izaugsmesforums said...

Paldies, man ļoti patika