Wednesday, September 24, 2008

rudens klāt

Man te nedaudz kāju pirkstiņi salst..
ar steigu jādomā kā iepirkt un kur sev kādus pienācīgus rudens apavus.
ir tas mirklis, kas jāvelk žaketīte jaka džinsas...
esmu atpakaļ no skrējiena caur Franciju...
notika lielais skrējiens Lietū iekš Bordo, pēc vellla forši.. gar upi un tāds gāziens uz manis.
Bretaņā auksts, bet ja paliek pie meitenes, kam ir lielas skaistas tējas krūzes, no problem..
un Parīze.. hmm.
jāsaka, ka hosts bij vienreizēji easy un ēdām ellīg skaistā vietā un klaiņojām un dzērām vīnu iekš Pere Lachaise, un liekas, ka gribas jau atkal meklēt nākošo kompanjonu lidojumam uz Paris.
Izrādās tagad pērkot uz novembri biļetes maksā 13Ls plus nodokļi LVL 30.60 vienā virzienā... tad nu pa 100 latiem abos virzienos vizina. baigie tie nodoļi :D
Anyway.
Mana māsa ir SPAINiii un otra māsa kojās un es.. es došos mājās..
Tur kur jau zābaki gan jau jāmeklē hehe : )

bučas.




3 comments:

Ansis said...

Es nezinu vai taa tava bilde vai kas, bet ... Tavas acis man dod tik daudz gaismas kaa logi

Liigucz said...

Es ar gribēju par tām acīm.. bet Ansis pirmais paspeeja :P

ātrais internetā said...

tu biji Francijā un nenopirki tur apavus?