Wednesday, August 27, 2008

sarkanaas kurpiites

vakar bij mana priekšniekam lielisks garastāvoklis...
kad nu sapulces laikaa viņš mani beidza prašņāt par mīlestību, noskaidrojās, ka kāds liels wolrd wide projekts apstiprināts un tad nu mums vakarā bij elītie sieri, vīns!! LABS!!!!!!!
iegadījās ari alberto pēdējā nakts..
bik skumji sarkanajās kurpiites uz baaru veel peec viina glaaazes..
alberto man sheit bij viens liels atbalsts, un tad nu vinja apjukums par dziivi turmaak, atsauca manu apjukumu un mees abi apjukushi pljaapaajaam par dumiibaam..
peecpusdienaa ielikshu klaat bildi..

___
upd.










8 comments:

Ansis said...

.. draiskie ..

dārta said...

vai ne.
man shefs redz izodmaaja, ka man jaabuut ir komeedijai, draamai un seksiigai vinju priekshaa :D
vaajpraats :D
es neesmu seksiigaaa, blj :D

Unknown said...

Vaij, man pat no šejines skumji, ka Alberto prom.. :(
Bet Tu esi ..... ;)

Ance said...

Man skumji,ka siers man netika :D

dārta said...

es shodien piebeidzu beidzot tos visus sierus,. tad nu sanaak, ka eedu 3dienas kameer saeeedu visu kaa pienaaakas..
ehh, man ar skumji.

Unknown said...

Kas taisīja ēst...?

dārta said...

nu mans priekshnieka kungs taisiija eest mums :) sapirkaaaas reaali daargaas mantinjas un taisiija : )

Liigucz said...

izskataas jau gardi gardi :)