Tuesday, June 3, 2008

vaacij.

Tad nu esmu atgriezusies no Vācijas..
Un visu laiku visos transportos ar mani bij PV jaunākais veikums, 02, 03 un 09 man laikam skaneej visvairaak.. bet nesmaadeju citas :)
darbi vien te maacas virsuu un smaids aaraa naak un straadajau un priecaajos par Vitas celjojumu pie manis.. lai ari darbs pirmaa vietaa, buus mums drinks as well...
un tad veel tas joks par manis iespeejamo nokjershanu tiks publiceets un veel man tagad gribas kartupeliiish pankuucinj un pusdienaas ;
Buchas

P.S.1 ielidojot Francijā, muitnieks pastoties uz mani un manu pasi teica - perfect, un nosmiineeja :)
P.S.2 vieteejais bomziits pie darba beidzot sanjeemas mani uzrunaat, tiesa, izmantojot Jūs formu, ka man pat īsti nepielēca, ka viņš man jautā Kā Jums klājas?! Plus neerta sajūta nesaprast cilvēku, kas noteiktā sabiedrība ir ar problemātisku stāvokli. Kā reiz tirgū nācās atteikt invalīdam viņu precēt.. tiesa bij gruuti saprast, ko vinjsh runaa, PLUS es neesmu francuuziete, kas var izlobiit, ko vinjsh vareeja teikt. briesmiiga sajuuta, ko gribeetos jau nelikt vinjiem justies atstumtiem.

6 comments:

Unknown said...

Kas ir par iespējamo noķeršanu..? :o
Un jee - beidzot Tev buus kaads normaals viesis - Vita, ar ko iet uz baaru dzert :D
Un veel man prieks, ka muitnieks saprot lietu vērtību ;)

dārta said...

gribi mani noķert?!
Pakaļa, aizsūtīš Vitu mājās, lai tev pa asti sadod kā rosmanim..
:D:D:D:D

Unknown said...

Gribu, jā..
Nu un paskatīsimies, kā tad viņa sadotu.. aizietu es ciemos ar kādu vīna pudeli un nekāda runāšana par astēm nemaz nesanāktu :p

Ansis said...

Rosmanim neviens pa asti nav sadevis. Tik solaas :P

Anonymous said...

oooo, Baibinja uzprasās !:D :D :D

dārta said...

Cik brīnišķīgi, ka Vita mani saprot bez vārdiem :D